PROTSESS

1. Kliendi pöördumine
Kliendi pöördumine probleemile või rikke kirjeldusega.
2. Defekteerimine
Definitsioon: Esmane protsess, mille käigus tuvastatakse seadme, süsteemi või objekti visuaalsed ja esmasd rikked, kahjustused või puudused.

Protsess: Visuaalne kontroll ja esmaste funktsionaalsete testide teostamine nähtavate defektide tuvastamiseks ja dokumenteerimiseks.
3. Diagnostika
Definitsioon: Süvendatud ja süstemaatiline uurimisprotsess, mille eesmärk on tuvastada rikke täpne põhjus, ulatus ja asukoht spetsiaalsete tööriistade ja tarkvara abil.

Protsess: Sümptomite analüüs, testseadmete kasutamine, süsteemide testimine ja veakoodide lugemine rikke tegeliku põhjuse kindlakstegemiseks.
4. Remondiplaan/pakkumus
Diagnostika tulemuste põhjal koostatakse detailne remondiplaan/pakkumus (rikke kirjeldus, vajalikud varuosad, tööde kirjeldus, ajakulu ja kogumaksumus) ning esitatakse kliendile heakskiitmiseks.
5. Varuosade hankimine
Pärast kliendi heakskiitu tellitakse ja hangitakse vajalikud varuosad.
6. Remonditööde teostamine
Rikkis osade asendamine, reguleerimised ja vajalikud parandused vastavalt plaanile.
7. Kontroll, testimine ja lõplik kontroll
Põhjalik kontroll ja testimine rikke kõrvaldamise ning süsteemi korrektse funktsioneerimise tagamiseks. See hõlmab ka lõplikku kontrolli ja veakoodide nullimist.
8. Akti esitamine
Definitsioon: Ametlik dokument, mis koostatakse pärast remonditööde lõpetamist ja mis kirjeldab tehtud töid, kasutatud varuosi, tööaega ja remondi kogumaksumust.

Protsess: Esitatakse kliendile akt, mis sisaldab tööd ja varuosi detailidena.
9. Arve esitamine
Akti alusel esitatakse arve.
Scroll to Top